How did the food brand KoRo evolve from a pure D2C online shop to a true omnichannel love brand?
KoRo CEO Florian Schwenkert takes you through KoRo’s transformation into a love brand that operates online in 14 countries, is present in over 10,000 retail locations across Europe, and can even be found in the on-board restaurants of all ICE trains by Deutsche Bahn. He will reflect on the challenges and experiences faced during the journey from the digital to the offline world, and how this shift...
CEO @ KoRo
Florian Schwenkert, born in 1990 in Berlin, has been part of the management team at KoRo since 2020. He studied Industrial Engineering with a focus on Computer Science at the Technical University in Dresden and Berlin.
After meeting former KoRo CEO Piran Asci and quickly developing a shared visio...
2-tägige B2B-Expo & Konferenz für E-Commerce
Event date
Dauer
Ort
Die Teilnahme an der E-commerce Berlin Expo ist für Einzelhändler und Marken kostenlos. Wir begrenzen absichtlich die Teilnehmerzahl, um wirklich effektive Networking-Möglichkeiten zu schaffen.
Schau dir die Agenda für beide Veranstaltungstage - 19. und 20. Februar - an. Die Konferenz findet gleichzeitig auf 5 Bühnen statt. Unsere Vorträge sind entweder auf Englisch oder Deutsch. Die Sprachinformation findest du am Anfang des Titels jedes Vortrags.
Die Teilnahme an der E-commerce Berlin Expo ist für Einzelhändler und Marken kostenlos. Wir begrenzen absichtlich die Teilnehmerzahl, um wirklich effektive Networking-Möglichkeiten zu schaffen.
Ort
Event date