eCommerce and CPG companies alike thrive to effectively grow by taking business decisions based on insights and acting customer centric. While eCommerce companies can rely on a wealth of different data pools from within their company, but have very little insights into the broader marketplace and cross-effects with their competitors, this picture looks reversed in typical CPG companies. As a consequence, these companies have developed strengths in their own right, but also have blind spots - bot...
Head of Consumer & Market Insights (CMI) @ Zalando
Joanna is a seasoned consumer insights professional who has worked in myriad industries from pharma to food to fashion. Her passion for behavioral science and curiosity have served her well working on the supplier and client side of consumer research. Joanna has worked closely with counterparts acro...
2-tägige B2B-Expo & Konferenz für E-Commerce
Event date
Dauer
Ort
Die Teilnahme an der E-commerce Berlin Expo ist für Einzelhändler und Marken kostenlos. Wir begrenzen absichtlich die Teilnehmerzahl, um wirklich effektive Networking-Möglichkeiten zu schaffen.
Schau dir die Agenda für beide Veranstaltungstage - 19. und 20. Februar - an. Die Konferenz findet gleichzeitig auf 5 Bühnen statt. Unsere Vorträge sind entweder auf Englisch oder Deutsch. Die Sprachinformation findest du am Anfang des Titels jedes Vortrags.
Die Teilnahme an der E-commerce Berlin Expo ist für Einzelhändler und Marken kostenlos. Wir begrenzen absichtlich die Teilnehmerzahl, um wirklich effektive Networking-Möglichkeiten zu schaffen.
Ort
Event date