Artificial intelligence (AI) is revolutionizing the retail world by delivering personalized shopping experiences that resonate deeply with today’s consumers. By leveraging advanced data analysis, businesses can predict preferences and build loyalty through tailored recommendations. On social media, AI drives meaningful connections, powering targeted ads and uncovering trends that align with consumer desires. Voice commerce and immersive technologies, like augmented and virtual reality, are trans...
Global Head of Business Development @ Philips
Serkan has built a distinguished career by blending commercial expertise with a focus on consumer-centric value creation. With a proven track record across global markets, he excels in translating consumer needs into innovative propositions, ensuring brands remain relevant. Skilled in FMCG, Healthca...
2-tägige B2B-Expo & Konferenz für E-Commerce
Event date
Dauer
Ort
Die Teilnahme an der E-commerce Berlin Expo ist für Einzelhändler und Marken kostenlos. Wir begrenzen absichtlich die Teilnehmerzahl, um wirklich effektive Networking-Möglichkeiten zu schaffen.
Schau dir die Agenda für beide Veranstaltungstage - 19. und 20. Februar - an. Die Konferenz findet gleichzeitig auf 5 Bühnen statt. Unsere Vorträge sind entweder auf Englisch oder Deutsch. Die Sprachinformation findest du am Anfang des Titels jedes Vortrags.
Die Teilnahme an der E-commerce Berlin Expo ist für Einzelhändler und Marken kostenlos. Wir begrenzen absichtlich die Teilnehmerzahl, um wirklich effektive Networking-Möglichkeiten zu schaffen.
Ort
Event date