Expanding into new markets is challenging, but Notino (a beauty online store and retailer) managed to enter over 20 countries with an optimized and data-driven approach. This session will explore the strategies Notino used to adapt its marketing campaigns to different cultural and consumer behaviors while maintaining a consistent brand identity. Learn how they tailored their marketing messages and product offerings to meet local demands and achieve rapid growth.
Key Takeaways: Discover best ...
CEO @ Dotidot
Petra Pacáková, CEO of Dotidot, leads a dynamic company that's transforming digital marketing with an advanced automation solution. Dotidot empowers digital marketers to maximize their advertising impact by automating campaigns across major platforms like Google, Facebook, and Microsoft. Covering ev...
2-tägige B2B-Expo & Konferenz für E-Commerce
Event date
Dauer
Ort
Die Teilnahme an der E-commerce Berlin Expo ist für Einzelhändler und Marken kostenlos. Wir begrenzen absichtlich die Teilnehmerzahl, um wirklich effektive Networking-Möglichkeiten zu schaffen.
Schau dir die Agenda für beide Veranstaltungstage - 19. und 20. Februar - an. Die Konferenz findet gleichzeitig auf 5 Bühnen statt. Unsere Vorträge sind entweder auf Englisch oder Deutsch. Die Sprachinformation findest du am Anfang des Titels jedes Vortrags.
Die Teilnahme an der E-commerce Berlin Expo ist für Einzelhändler und Marken kostenlos. Wir begrenzen absichtlich die Teilnehmerzahl, um wirklich effektive Networking-Möglichkeiten zu schaffen.
Ort
Event date