Black Friday is a high-stakes event for any e-commerce business, and OTTO has developed the capability to process millions of orders successfully. In this talk, we’ll explore the unique challenges of large-scale sales events and provide insights how OTTO leverages the power of AWS to successfully handle immense demand spikes with agility and resilience. Learn about the AWS approach to scaling, the modern technical foundations enabling success, and why organizational culture is just as critical a...
Division Manager eCommerce Solutions & Technology @ OTTO
Daniel Barthelmes is Division Manager eCommerce Solutions & Technology and responsible for the development and scaling of OTTO’s eCommerce platform and the OTTO App. During his 15 years at OTTO, Daniel has helped change and develop otto.de from a customised off-the-shelf software running in on-premi...
2-tägige B2B-Expo & Konferenz für E-Commerce
Event date
Dauer
Ort
Die Teilnahme an der E-commerce Berlin Expo ist für Einzelhändler und Marken kostenlos. Wir begrenzen absichtlich die Teilnehmerzahl, um wirklich effektive Networking-Möglichkeiten zu schaffen.
Schau dir die Agenda für beide Veranstaltungstage - 19. und 20. Februar - an. Die Konferenz findet gleichzeitig auf 5 Bühnen statt. Unsere Vorträge sind entweder auf Englisch oder Deutsch. Die Sprachinformation findest du am Anfang des Titels jedes Vortrags.
Die Teilnahme an der E-commerce Berlin Expo ist für Einzelhändler und Marken kostenlos. Wir begrenzen absichtlich die Teilnehmerzahl, um wirklich effektive Networking-Möglichkeiten zu schaffen.
Ort
Event date