eCommerce and CPG companies alike thrive to effectively grow by taking business decisions based on insights and acting customer centric. While eCommerce companies can rely on a wealth of different data pools from within their company, but have very little insights into the broader marketplace and cross-effects with their competitors, this picture looks reversed in typical CPG companies. As a consequence, these companies have developed strengths in their own right, but also have blind spots - bot...
CRO @ Appinio
Dr. Tizian Bonus, Chief Revenue Officer at Appinio since 2020, is responsible for the customer-facing teams and Appinio's growth strategy. Thanks to the close exchange with our customers, he knows exactly what our customers need and the importance of insights to steer strategic brand management base...
2-tägige B2B-Expo & Konferenz für E-Commerce
Event date
Dauer
Ort
Die Teilnahme an der E-commerce Berlin Expo ist für Einzelhändler und Marken kostenlos. Wir begrenzen absichtlich die Teilnehmerzahl, um wirklich effektive Networking-Möglichkeiten zu schaffen.
Schau dir die Agenda für beide Veranstaltungstage - 19. und 20. Februar - an. Die Konferenz findet gleichzeitig auf 5 Bühnen statt. Unsere Vorträge sind entweder auf Englisch oder Deutsch. Die Sprachinformation findest du am Anfang des Titels jedes Vortrags.
Die Teilnahme an der E-commerce Berlin Expo ist für Einzelhändler und Marken kostenlos. Wir begrenzen absichtlich die Teilnehmerzahl, um wirklich effektive Networking-Möglichkeiten zu schaffen.
Ort
Event date