Discover how mobile apps can serve as powerful retention tools in the competitive landscape of omnichannel retail. This session will explore key strategies for app acquisition, customer engagement, and driving profitability through personalized experiences. Learn how leveraging mobile innovation, commercial integration, and data-driven loyalty initiatives can transform your app into a top shopping platform and a cornerstone for sustainable growth.
Head of E-Commerce Performance Management @ Douglas
Mike Egbert leads the strategy behind the digital marketing mix at Douglas and its subsidiaries across 20+ European markets. His primary focus is on performance marketing and app acquisition, key drivers of profitable growth within the company's omnichannel framework. With a decade of hands-on exper...
2-tägige B2B-Expo & Konferenz für E-Commerce
Event date
Dauer
Ort
Die Teilnahme an der E-commerce Berlin Expo ist für Einzelhändler und Marken kostenlos. Wir begrenzen absichtlich die Teilnehmerzahl, um wirklich effektive Networking-Möglichkeiten zu schaffen.
Schau dir die Agenda für beide Veranstaltungstage - 19. und 20. Februar - an. Die Konferenz findet gleichzeitig auf 5 Bühnen statt. Unsere Vorträge sind entweder auf Englisch oder Deutsch. Die Sprachinformation findest du am Anfang des Titels jedes Vortrags.
Die Teilnahme an der E-commerce Berlin Expo ist für Einzelhändler und Marken kostenlos. Wir begrenzen absichtlich die Teilnehmerzahl, um wirklich effektive Networking-Möglichkeiten zu schaffen.
Ort
Event date