In this talk, I’ll show how we create over 100 ads each month by combining user-generated content (UGC) and automation. You’ll learn how our creative and performance marketing teams work together, how we use tools like Airtable and Notion to speed up our processes, and how we partner with creators to keep ads fresh. I’ll also cover ways to measure success and ensure quality. By the end, you’ll have a clear plan for building your own in-house UGC process.
Head of Internationalization and UGC @ Snocks
Three years ago, I joined Snocks and come from a performance marketing background. I've always enjoyed combining data and marketing to make data-driven decisions. I'm both creative and data-oriented, which sometimes feels chaotic but is, to me, brilliant. I brought Google in-house at Snocks and buil...
2-tägige B2B-Expo & Konferenz für E-Commerce
Event date
Dauer
Ort
Die Teilnahme an der E-commerce Berlin Expo ist für Einzelhändler und Marken kostenlos. Wir begrenzen absichtlich die Teilnehmerzahl, um wirklich effektive Networking-Möglichkeiten zu schaffen.
Schau dir die Agenda für beide Veranstaltungstage - 19. und 20. Februar - an. Die Konferenz findet gleichzeitig auf 5 Bühnen statt. Unsere Vorträge sind entweder auf Englisch oder Deutsch. Die Sprachinformation findest du am Anfang des Titels jedes Vortrags.
Die Teilnahme an der E-commerce Berlin Expo ist für Einzelhändler und Marken kostenlos. Wir begrenzen absichtlich die Teilnehmerzahl, um wirklich effektive Networking-Möglichkeiten zu schaffen.
Ort
Event date