Generative AI has the potential to fundamentally transform e-commerce. In this presentation, decision-makers from marketing and commerce technology will learn how they can create personalised content along the entire value chain through the targeted use of AI. From effective customer acquisition to increasing the conversion rate and shopping basket size to reducing the return rate - we will show practical application examples that achieve measurable success. Discover how Generative AI not only ...
CTO Central Europe @ Adobe
Hartmut König drives digital transformation and exceptional customer experiences for companies. His vision is to leverage current and emerging technologies to create inspiring customer journeys in the digital age. He views data availability as key to this strategy, enabling relevant content through ...
2-tägige B2B-Expo & Konferenz für E-Commerce
Event date
Dauer
Ort
Die Teilnahme an der E-commerce Berlin Expo ist für Einzelhändler und Marken kostenlos. Wir begrenzen absichtlich die Teilnehmerzahl, um wirklich effektive Networking-Möglichkeiten zu schaffen.
Schau dir die Agenda für beide Veranstaltungstage - 19. und 20. Februar - an. Die Konferenz findet gleichzeitig auf 5 Bühnen statt. Unsere Vorträge sind entweder auf Englisch oder Deutsch. Die Sprachinformation findest du am Anfang des Titels jedes Vortrags.
Die Teilnahme an der E-commerce Berlin Expo ist für Einzelhändler und Marken kostenlos. Wir begrenzen absichtlich die Teilnehmerzahl, um wirklich effektive Networking-Möglichkeiten zu schaffen.
Ort
Event date