Find out how hyperpersonalization is shaping the future of retail and why telcos are playing a central role in this transformation. Through network APIs, telcos are creating the basis for personalized customer experiences and data-driven efficiency. Discover practical examples of how these solutions can increase revenue, reduce costs and revolutionize customer satisfaction. An inspiring insight into the synergies between technology and retail!
SVP Magenta API Capability Exposure (MACE) @ Deutsche Telekom
Peter Arbitter has been working in the ICT industry since 1991. After holding various executive positions at Siemens and T-Systems, he moved to Microsoft Deutschland GmbH in 2011 to head up technical support for enterprise customers. After two years, he was responsible for the business unit "Clo...
2-tägige B2B-Expo & Konferenz für E-Commerce
Event date
Dauer
Ort
Die Teilnahme an der E-commerce Berlin Expo ist für Einzelhändler und Marken kostenlos. Wir begrenzen absichtlich die Teilnehmerzahl, um wirklich effektive Networking-Möglichkeiten zu schaffen.
Schau dir die Agenda für beide Veranstaltungstage - 19. und 20. Februar - an. Die Konferenz findet gleichzeitig auf 5 Bühnen statt. Unsere Vorträge sind entweder auf Englisch oder Deutsch. Die Sprachinformation findest du am Anfang des Titels jedes Vortrags.
Die Teilnahme an der E-commerce Berlin Expo ist für Einzelhändler und Marken kostenlos. Wir begrenzen absichtlich die Teilnehmerzahl, um wirklich effektive Networking-Möglichkeiten zu schaffen.
Ort
Event date