In today’s fast-moving digital world, success in e-commerce demands agility, authenticity, and a deep connection with your audience’s needs.
In this session, we’ll share how we shift from an output-driven approach to an outcome-driven strategy—and how placing storytelling and experimentation at the heart of our brand enables us to foster deeper audience connections.
Discover how experimentation allows us to refine strategies that align content with user intent, creating digital experience...
Senior Program Manager Experimentation @ On
Lena brings deep expertise in personalization and experimentation to her role at On, where she has been driving innovation for the past two years. She focuses on scaling an experimentation program that transforms strategies, accelerates growth, and enhances customer experiences. Passionate about emp...
2-tägige B2B-Expo & Konferenz für E-Commerce
Event date
Dauer
Ort
Die Teilnahme an der E-commerce Berlin Expo ist für Einzelhändler und Marken kostenlos. Wir begrenzen absichtlich die Teilnehmerzahl, um wirklich effektive Networking-Möglichkeiten zu schaffen.
Schau dir die Agenda für beide Veranstaltungstage - 19. und 20. Februar - an. Die Konferenz findet gleichzeitig auf 5 Bühnen statt. Unsere Vorträge sind entweder auf Englisch oder Deutsch. Die Sprachinformation findest du am Anfang des Titels jedes Vortrags.
Die Teilnahme an der E-commerce Berlin Expo ist für Einzelhändler und Marken kostenlos. Wir begrenzen absichtlich die Teilnehmerzahl, um wirklich effektive Networking-Möglichkeiten zu schaffen.
Ort
Event date