Discover how to drive, scale, and measure true performance on TikTok in this keynote. The session is split into two powerful parts:
Nele Odzuck, Group Vertical Director Client Solutions, will take you on a journey through the evolution of TikTok’s performance products, including advanced targeting, bidding strategies, optimization tools, and creative automation. Learn how these innovations empower businesses to build endless enga...
Senior Manager @ Deloitte Consulting
With over 13 years of experience, Samy has been developing marketing and media strategies for both national and international clients across the Consumer Products and LSHC industries. He developed an algorithm-based brand management model that enhances the measurability and manageability of digital ...
2-tägige B2B-Expo & Konferenz für E-Commerce
Event date
Dauer
Ort
Die Teilnahme an der E-commerce Berlin Expo ist für Einzelhändler und Marken kostenlos. Wir begrenzen absichtlich die Teilnehmerzahl, um wirklich effektive Networking-Möglichkeiten zu schaffen.
Schau dir die Agenda für beide Veranstaltungstage - 19. und 20. Februar - an. Die Konferenz findet gleichzeitig auf 5 Bühnen statt. Unsere Vorträge sind entweder auf Englisch oder Deutsch. Die Sprachinformation findest du am Anfang des Titels jedes Vortrags.
Die Teilnahme an der E-commerce Berlin Expo ist für Einzelhändler und Marken kostenlos. Wir begrenzen absichtlich die Teilnehmerzahl, um wirklich effektive Networking-Möglichkeiten zu schaffen.
Ort
Event date