As data privacy takes center stage, traditional lead-generation tools are losing their effectiveness, leaving businesses struggling to adapt. This session explores how companies can navigate this shift by leveraging first-party and zero-party data, consentbased personalization, and privacy-preserving tools. Attendees will gain practical insights and a step-by-step "first-aid kit" to address immediate challenges, maintain customer trust, and drive growth in a privacy-first world.
Head of Internet Policy and Digitization, Founder: Diversity Initiative for Retail @ Handelsverband Deutschland e.V. (HDE), German Retail Federation
Dara is a leading expert in digital transformation and policy within the retail sector. As Head of Digital Policy and Transformation at the German Retail Association (Handelsverband Deutschland), she drives the modernization of retail, from shopping cart innovations to the integration of artifici...
2-tägige B2B-Expo & Konferenz für E-Commerce
Event date
Dauer
Ort
Die Teilnahme an der E-commerce Berlin Expo ist für Einzelhändler und Marken kostenlos. Wir begrenzen absichtlich die Teilnehmerzahl, um wirklich effektive Networking-Möglichkeiten zu schaffen.
Schau dir die Agenda für beide Veranstaltungstage - 19. und 20. Februar - an. Die Konferenz findet gleichzeitig auf 5 Bühnen statt. Unsere Vorträge sind entweder auf Englisch oder Deutsch. Die Sprachinformation findest du am Anfang des Titels jedes Vortrags.
Die Teilnahme an der E-commerce Berlin Expo ist für Einzelhändler und Marken kostenlos. Wir begrenzen absichtlich die Teilnehmerzahl, um wirklich effektive Networking-Möglichkeiten zu schaffen.
Ort
Event date