Think you've got Temu & SHEIN figured out? Think again. Those companies are often seen as straightforward e-commerce success stories, but they represent much more - a fundamental shift in how digital ecosystems are built and how consumer behavior is formed.
This keynote examines the strategies and cultural factors that drive these companies’ success and why traditional Western perspectives often fall short in understanding them. We’ll explore concepts like discovery-driven shopping, community...
Practival Visionary, Co-founder @ ChinaBriefs.io & XRLab@MCM
Björn Ognibeni's professional background includes over 20 years as a trusted digital advisor to a wide range of consultancies, agencies, and brands.
His work focuses on what the digitalisation of our world means for the relationship between companies and their customers and how this influences th...
2-tägige B2B-Expo & Konferenz für E-Commerce
Event date
Dauer
Ort
Die Teilnahme an der E-commerce Berlin Expo ist für Einzelhändler und Marken kostenlos. Wir begrenzen absichtlich die Teilnehmerzahl, um wirklich effektive Networking-Möglichkeiten zu schaffen.
Schau dir die Agenda für beide Veranstaltungstage - 19. und 20. Februar - an. Die Konferenz findet gleichzeitig auf 5 Bühnen statt. Unsere Vorträge sind entweder auf Englisch oder Deutsch. Die Sprachinformation findest du am Anfang des Titels jedes Vortrags.
Die Teilnahme an der E-commerce Berlin Expo ist für Einzelhändler und Marken kostenlos. Wir begrenzen absichtlich die Teilnehmerzahl, um wirklich effektive Networking-Möglichkeiten zu schaffen.
Ort
Event date