By 2030, every second German will be over 50.
The baby boomer generation with its high purchasing power offers immense potential as a growth driver for businesses.
Witt Group, a member of the OTTO Group, specializes in positioning as one of Europe’s leading omni-channel retailers for the 50-plus customer segment.
Their brand “ Sieh an!” turned to WhatsApp to meet their audience of price- sensitive customers on their favorite app – while generating more revenue and boosting loyalty.
I...
CEO @ Userlike
Pascal van Opzeeland is Managing Director of Userlike, a leading German all-in-one software for AI-based support automation, WhatsApp marketing and omni-channel customer messaging. Over 10,000 companies such as Toyota, Nivea and Targobank have trusted Userlike for many years to make their digital cu...
2-tägige B2B-Expo & Konferenz für E-Commerce
Event date
Dauer
Ort
Die Teilnahme an der E-commerce Berlin Expo ist für Einzelhändler und Marken kostenlos. Wir begrenzen absichtlich die Teilnehmerzahl, um wirklich effektive Networking-Möglichkeiten zu schaffen.
Schau dir die Agenda für beide Veranstaltungstage - 19. und 20. Februar - an. Die Konferenz findet gleichzeitig auf 5 Bühnen statt. Unsere Vorträge sind entweder auf Englisch oder Deutsch. Die Sprachinformation findest du am Anfang des Titels jedes Vortrags.
Die Teilnahme an der E-commerce Berlin Expo ist für Einzelhändler und Marken kostenlos. Wir begrenzen absichtlich die Teilnehmerzahl, um wirklich effektive Networking-Möglichkeiten zu schaffen.
Ort
Event date