Join us for an exclusive session on how Hunkemöller, Europe’s fastest-growing lingerie brand, transformed its returns process to drive efficiency, profitability and sustainability.
Returns have historical been a pain point for the company and its customers. Hunkemöller used conventional printed return labels in packages sent to online customers. This meant the company didn’t know in advance how many returns might come back every day, or what was driving those returns.
By digitizing their p...
Sales Director @ nShift
Luc Altorf is an experienced sales and partnerships leader at nShift, driving strategic growth in the DACH region. With expertise in business development, procurement, and supply chain management, he has successfully scaled teams, expanded markets, and exceeded sales targets. Luc excels in building ...
2-tägige B2B-Expo & Konferenz für E-Commerce
Event date
Dauer
Ort
Die Teilnahme an der E-commerce Berlin Expo ist für Einzelhändler und Marken kostenlos. Wir begrenzen absichtlich die Teilnehmerzahl, um wirklich effektive Networking-Möglichkeiten zu schaffen.
Schau dir die Agenda für beide Veranstaltungstage - 19. und 20. Februar - an. Die Konferenz findet gleichzeitig auf 5 Bühnen statt. Unsere Vorträge sind entweder auf Englisch oder Deutsch. Die Sprachinformation findest du am Anfang des Titels jedes Vortrags.
Die Teilnahme an der E-commerce Berlin Expo ist für Einzelhändler und Marken kostenlos. Wir begrenzen absichtlich die Teilnehmerzahl, um wirklich effektive Networking-Möglichkeiten zu schaffen.
Ort
Event date