The e-commerce landscape calls for fresh thinking. While proven methods still deliver results, today’s fast-moving consumer expectations demand a bolder approach—one that breaks from the familiar and embraces new paths to success. As Gen Z, Gen Alpha, and an increasingly tech-savvy audience seek more personalized, seamless, and innovative experiences, businesses must adapt swiftly or risk falling behind.
Key Takeaways:
Product Lead @ Zalando
Raluca is a seasoned Product Leader with over 15 years of experience shaping e-commerce and driving digital innovation across Europe. In 2016, she joined Zalando—Europe's largest fashion e-commerce platform—where she built and scaled products and experiences spanning multiple business models (e.g., ...
2-tägige B2B-Expo & Konferenz für E-Commerce
Event date
Dauer
Ort
Die Teilnahme an der E-commerce Berlin Expo ist für Einzelhändler und Marken kostenlos. Wir begrenzen absichtlich die Teilnehmerzahl, um wirklich effektive Networking-Möglichkeiten zu schaffen.
Schau dir die Agenda für beide Veranstaltungstage - 19. und 20. Februar - an. Die Konferenz findet gleichzeitig auf 5 Bühnen statt. Unsere Vorträge sind entweder auf Englisch oder Deutsch. Die Sprachinformation findest du am Anfang des Titels jedes Vortrags.
Die Teilnahme an der E-commerce Berlin Expo ist für Einzelhändler und Marken kostenlos. Wir begrenzen absichtlich die Teilnehmerzahl, um wirklich effektive Networking-Möglichkeiten zu schaffen.
Ort
Event date