Large retailers such as Galeria, Esprit and Metro have tried to dominate eCommerce. Some of them were top 10 eshops in Germany for a time, while others are desperately trying to become an eCom unicorn. But why do they struggle and fail? From failed business models to bad strategic decisions on tech, marketing and legal, they crumbled and failed to deliver value in their bottom line. I will expose some of these mistakes and how you can avoid the pitfalls they experienced. This season is for seaso...
Marketing Tech Consultant @ ex-Galeria, Esprit & Metro Head of Digital
Mihai is a full stack digital marketing leader, with a strong background in media and performance marketing. His last role was Head of Digital Marketing at Galeria Kaufhof Karstadt, after the same position at Esprit, the Californian rooted global fashion retailer. Prior to these roles, for the last ...
2-tägige B2B-Expo & Konferenz für E-Commerce
Event date
Dauer
Ort
Die Teilnahme an der E-commerce Berlin Expo ist für Einzelhändler und Marken kostenlos. Wir begrenzen absichtlich die Teilnehmerzahl, um wirklich effektive Networking-Möglichkeiten zu schaffen.
Schau dir die Agenda für beide Veranstaltungstage - 19. und 20. Februar - an. Die Konferenz findet gleichzeitig auf 5 Bühnen statt. Unsere Vorträge sind entweder auf Englisch oder Deutsch. Die Sprachinformation findest du am Anfang des Titels jedes Vortrags.
Die Teilnahme an der E-commerce Berlin Expo ist für Einzelhändler und Marken kostenlos. Wir begrenzen absichtlich die Teilnehmerzahl, um wirklich effektive Networking-Möglichkeiten zu schaffen.
Ort
Event date